Ceas de lux TISSOT PRC 200. T014401 A. barbatesc ORIGINAL !!! Mecanism quartz ETA V8 F06 111. Pret magazin = 1.670 LEI
Prezenta licitatie oferta spre vanzare un ceas TISSOT, 100% original, pre-owned. Model: PRC 200. Cod produs: T014401 A. Seria ceasului : 11BG0228724. Mecanism original elevtian ETA V8 model F06 111 quartz+data (pe baterie), vizibil si in imagini. Pret magazin Cellini = 1.670 LEI, pretul nostru = 990 LEI.
Dimensiune carcasa fara coroana = aprox. 39 mm, dimensiune carcasa + coroana = aprox. 43 mm.
Cadranul este in stare impecabila, fara nici o urma de oxidare si fara imperfectiuni. Coroana originala marcata "T". Mecanismul functioneaza perfect. Curea originala din otel inoxidabil in stare impecabila marcata "T" si inseriata. Ceasul este subacvatic, rezista la 200 metri, coroana este infiletabila, capacul spate la fel, cu garnitura speciala din cauciuc. Starea ceasului este impecabila, fara zgarieturi sau alte defecte.
Ceasul se livreaza in cutie de lux pentru ceasuri, din lemn masiv, cu piele ecologica in interior.
_________________________________________________________________________
AutenticLux va ofera doar produse 100% ORIGINALE, noi sau pre-owned (dupa cum este specificat in descrierea fiecarei licitatii), de cea mai buna calitate, in stare impecabila. NU comercializam falsuri, replici, imitatii !!!
La sectorul de CEASURI, va oferim doar ceasuri 100% ORIGINALE, nu comercializam replici, falsuri, imitatii sau cum doriti sa le numiti.
Garantam pe termen nelimitat autenticitatea ceasurilor cumparate de la noi si acceptam orice test in acest sens la orice ceasornicar autorizat.
Va oferim ceasuri de lux, noi sau pre-owned (second-hand). Ceasurile pre-owned sunt in stare impecabila din punct de vedere estetic, fara urme de purtate intensive si fara defecte, lovituri, zgarieturi si perfect functionale. Daca in mod exceptional, anumite produse au defecte estetice sau de functionare, aceste defecte sunt clar specificate in descrierea respectivului produs si eventual evidentiate in imagini. Multe dintre ceasurile noastre au cutia originala si toate actele, inclusiv certificatul de garantie original, certificatul de autenticitate, manual de utilizare etc.
Suntem interesati si de schimburi sau sa achizitionam ceasuri insa numai daca indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii : in primul rand sa fie model nou (preferabil dupa 1990, nu suntem interesati de modele vechi, vintage), pretul de nou, de magazin al respectivului ceas sa depaseasca 500 euro/dolari sau echivalentul in lei, sa fie in stare impecabila estetica si functionala si, cel mai important, sa fie original (ne intereseaza doar ceasuri originale, nu suntem interesati de replici indiferent de pret si de calitate). De preferat ar fi sa aiba cutia si actele originale.
Comentarii:
Oricum, fiecare are dreptul sa ceara cat vrea, eu nu iau in discutie pretul pe care-l ceri tu -- e dreptul tau --, ci acest ceas si, de ce nu, acest brand, care, la fel ca multe, multe alte brand-uri, are preturile cat se poate de umflate. Concluzia? In ceea ce ma priveste ma indrept spre brand-uri pe care mi le pot permite si care sunt producatoare adevarate de ceasuri, cum ar fi: Seiko, Orient, Citizen... Acestea nu sunt firme producatoare de carcase, ci si de mecanisme, adica ceea ce se numeste "in house".
Numai bine!
Va rog sa nu ma intelegeti gresit! Eu nu am nimic cu pretul cerut de dumneavoastra si, cu atat mai putin, cu dumneavoastra personal. Practic, eu am plecat de la pretul afisat pentru a-mi exprima o opinie despre marca Tissot -- situatie in care se afla, asa cum am spus in comentariul anterior, foarte multe alte brand-uri. Bineinteles ca mecanismul unui Orient, de pilda, este inferior unui ETA 2824 de pe un Tissot, insa acel mecanism nu este inventat, ca sa spun asa, de Tissot, ci de Eterna (pe vremuri). Tissot face numai carcasa, atat -- bineinteles, cu tot ce inseamna ea: design etc. Asadar, referindu-ne la prezent, Orient este producator de ceasuti, Tissot, nu. Fiindca ati dat exemplul cu autoturismele, o sa va urmez spunand: Dacia nu este producatoare de autoturisme, ci de caroserii, motoarele fiind fabricate de Renault -- si chiar daca ar fi fabricate in Ro, tot nu s-ar putea numi producatore de autoturisme, deoarece motorul respectiv este inventat de Renault. Ca vorbeati de Breitling: discutia noastra nu poate suporta comparatia. Breitling are inventii si inovatii in domeniul orologeric : a adus imbunatatiri unor mecanisme, a facut quartz-ul termo-compensat, apoi sistemul de etanseizare magnetica, fara garnituri etc. Aici nu poate intra in discutie marci de acest nivel: Rolex, Breguet s.a.m.d. In alta ordine de idei, vedeti dumneavoastra, nici banalul automatic ETA 2824 nu se poate compara cu mecanismele Seiko de la varf. Un ETA este cum mult inferior unui mecanism de acel gen, orologeric vorbind. Apropo, in Elvetia, orologeria este considerata arta nu industrie. Aceasta precizare ne ajuta sa facem comparatia intre branduri si mecanisme. In cazul Citizen, parerea mea este ca nu aveti dreptate. Citizen este inventator de mecanisme, si inca la varf. Citizen are un mecanism quartz, nu pot sa va spun acum exact calibrul care se comporta mai bine decat termo-compensatul Breitling-ului, cu doar 7s/an.
Discutia poate continua, dar vorba lui Baudelaire: "e lunga arta si timp nu-i"
Sper ca acum ati inteles la ce m-am referit in comentariul facut ieri.
Va multumesc, va doresc o zi buna si va rog sa-mi iertati abaordarea mai directa, ca sa spun asa, cat si eventualele neclaritati sau nepoliteturi pe care le-am iscat involultar.
Toate cele bune si succes la vanzare!