Ceas de lux TISSOT PRC 200. T014401 A. barbatesc ORIGINAL !!! Mecanism quartz ETA V8 F06 111. Pret magazin = 1.670 LEI

CEAS BARBATESC TISSOT Inscris de AutenticLux (Cluj-Napoca)
990 LEI
Share on facebook Tweet this Salveaza pe mail Recomanda

Prezenta licitatie oferta spre vanzare un ceas TISSOT, 100% original, pre-owned. Model: PRC 200. Cod produs: T014401 A. Seria ceasului : 11BG0228724. Mecanism original elevtian ETA V8 model F06 111 quartz+data (pe baterie), vizibil si in imagini. Pret magazin Cellini = 1.670 LEI, pretul nostru = 990 LEI.

Dimensiune carcasa fara coroana = aprox. 39 mm, dimensiune carcasa + coroana = aprox. 43 mm.

Cadranul este in stare impecabila, fara nici o urma de oxidare si fara imperfectiuni. Coroana originala marcata "T". Mecanismul functioneaza perfect. Curea originala din otel inoxidabil in stare impecabila marcata "T" si inseriata. Ceasul este subacvatic, rezista la 200 metri, coroana este infiletabila, capacul spate la fel, cu garnitura speciala din cauciuc. Starea ceasului este impecabila, fara zgarieturi sau alte defecte.

Ceasul se livreaza in cutie de lux pentru ceasuri, din lemn masiv, cu piele ecologica in interior.

_________________________________________________________________________

AutenticLux va ofera doar produse 100% ORIGINALE, noi sau pre-owned (dupa cum este specificat in descrierea fiecarei licitatii), de cea mai buna calitate, in stare impecabila. NU comercializam falsuri, replici, imitatii !!!

La sectorul de CEASURI, va oferim doar ceasuri 100% ORIGINALE, nu comercializam replici, falsuri, imitatii sau cum doriti sa le numiti.

Garantam pe termen nelimitat autenticitatea ceasurilor cumparate de la noi si acceptam orice test in acest sens la orice ceasornicar autorizat.

Va oferim ceasuri de lux, noi sau pre-owned (second-hand). Ceasurile pre-owned sunt in stare impecabila din punct de vedere estetic, fara urme de purtate intensive si fara defecte, lovituri, zgarieturi si perfect functionale. Daca in mod exceptional, anumite produse au defecte estetice sau de functionare, aceste defecte sunt clar specificate in descrierea respectivului produs si eventual evidentiate in imagini. Multe dintre ceasurile noastre au cutia originala si toate actele, inclusiv certificatul de garantie original, certificatul de autenticitate, manual de utilizare etc.

Suntem interesati si de schimburi sau sa achizitionam ceasuri insa numai daca indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii : in primul rand sa fie model nou (preferabil dupa 1990, nu suntem interesati de modele vechi, vintage), pretul de nou, de magazin al respectivului ceas sa depaseasca 500 euro/dolari sau echivalentul in lei, sa fie in stare impecabila estetica si functionala si, cel mai important, sa fie original (ne intereseaza doar ceasuri originale, nu suntem interesati de replici indiferent de pret si de calitate). De preferat ar fi sa aiba cutia si actele originale.

Data anunt: 15 aprilie 2013 Actualizat: 29 mai 2013 Vizualizari: 3528

AutenticLux

Anunturi: 46
Anunturi marcate ca vandute: 30
Membru din: 03-2013
Recomanda daca ai cumparat de la el:

Comentarii:

Sfat - 30 mai 2013
Raporteaza Un ceas frumos si original, dar la pretul asta nu-l vei vinde niciodata-poate daca era automatic cu Eta 2824-2
gudulea - 30 mai 2013
Raporteaza Asa este! Nu-ti va da nimeni banii astia pe el. Tissot nu mai este ce a fost odata! Tissot, ca si multe multe alte firme, este doar un producator de carcase in interiorul carora sunt puse mecanisme cumparate de la ETA. Ceasul de mai sus are un banal mecanism quartz ETA, in valoare de cca. 17 euro. Pai, pana la 200 de euro cat ceri tu pe el, ce costa? Tissot?! -- ma lasa rece... Faptul ca in magazine acest ceas nou cu garantie costa 1600 ron, cum spui tu, nu inseamna nimic. Cine-i fraier nu are decat sa plateasca acest pret. Dar, chiar si asa, se stie ca este o regula nescrisa, care spune ca marfa odata ce-a iesit pe usa magazinului are pretul la jumatate.
Oricum, fiecare are dreptul sa ceara cat vrea, eu nu iau in discutie pretul pe care-l ceri tu -- e dreptul tau --, ci acest ceas si, de ce nu, acest brand, care, la fel ca multe, multe alte brand-uri, are preturile cat se poate de umflate. Concluzia? In ceea ce ma priveste ma indrept spre brand-uri pe care mi le pot permite si care sunt producatoare adevarate de ceasuri, cum ar fi: Seiko, Orient, Citizen... Acestea nu sunt firme producatoare de carcase, ci si de mecanisme, adica ceea ce se numeste "in house".
Numai bine!
AutenticLux - 30 mai 2013
Raporteaza va multumesc pentru sfaturi. nu va contrazic, in mare parte aveti dreptate. un ceas pre-owned este mult mai ieftin decat acelasi ceas nou, nu consider ca scade valoarea chiar la jumatate, dar putem discuta bineinteles si in functie de starea ceasului. referitor la comparatia cu orient, seiko, citizen nu cred ca exista termen de comparatie... daca un eta quartz costa 15-20 euro mecanismul (si este perfect adevarat), are rost sa intreb cat costa un mecanism quartz de la citizen, tinand cont de faptul ca sunt modele de ceasuri citizen noi in magazin la 70-80 lei? argumentul cu "in house" nu este relevant, atat timp cat breitling foloseste mecanisme valjoux, la unele modele, la fel ca si multe alte marci extrem de scumpe de ceasuri. sa preferam un orient automatic in locul unui breitling fiindca orientul are mecanism "in house"??? discutia este similara cu o discutie in contradictoriu pe tema mercedea-renault. de ce sa dau 100.000 euro pe un mercedes cand la fel ma duce si un renault de 10.000 euro... platesti marca, luxul, prestigiul care il ai in societate. concluzionand, preturile mele pot fi negociabile, asadar daca aveti vreo oferta puteti sa o comunicati. va multumesc pentru mesaje, toate cele bune, Vlad Jucan - AutenticLux
sfat - 30 mai 2013
Raporteaza Nicidecum n-o sa intru in polemica cu dvs, dar se pare ca ati cazut in capcana celor care confunda acest site cu magazinul,Ma cheama Irinel sau doctorul neurochirurg x sau y cumpar din magazine ceasuri de mii de euro(nicidecum din Romania unde nu as avea incredere).Sunt un simplu cetatean pasionat de ceasuri caut chilipiruri pe acest site,Daca consultati site-ul veti observa ca cei cara cer preturi mari stau ani buni cu ceasurile lor-o zi faina si nu va suparati pe un umil inginer cu masterat care nici nu conteaza in tara asta precum un mare om ca Guta sau Becali!!
AutenticLux - 30 mai 2013
Raporteaza raspunsul meu era mai ales o replica la interventia utilizatorului gudulea. aveti perfecta dreptate ca am preturi mari, fiindca ofer doar ceasuri de o calitate ireprosabila, ca noi, fara nici cel mai mic defect, multe dintre ele avand cutia si actele originale, ceea ce garanteaza autenticitatea acestora. pur si simplu refuz un ceas daca are defecte, indiferent la ce pret ar fi, prefer sa nu il cumpar deloc. referitor la tissot-ul din prezentul anunt, o replica facuta in china se vinde pe okazii la 600-700 lei (e adevarat ca e modelul cu cronograf), deci as prefera oricand sa dau 900-1000 lei pe un tissot original decat 600 pe unul replica, fara nici o valoare practic. aveti din nou perfecta dreptate ca ceasurile scumpe se vand greu si poate sta pe site si cateva luni un ceas de genul acesta pana sa isi gaseasca clientul. acest lucru se explica si datorita lipsei de incredere a clientilor de astfel de ceasuri in siturile de profil din romania, situri pe care din pacate 80% dintre ceasuri sunt replici. toate cele bune, Vlad Jucan - AutenticLux
gudulea - 31 mai 2013
Raporteaza Pentru dl. Jucan:

Va rog sa nu ma intelegeti gresit! Eu nu am nimic cu pretul cerut de dumneavoastra si, cu atat mai putin, cu dumneavoastra personal. Practic, eu am plecat de la pretul afisat pentru a-mi exprima o opinie despre marca Tissot -- situatie in care se afla, asa cum am spus in comentariul anterior, foarte multe alte brand-uri. Bineinteles ca mecanismul unui Orient, de pilda, este inferior unui ETA 2824 de pe un Tissot, insa acel mecanism nu este inventat, ca sa spun asa, de Tissot, ci de Eterna (pe vremuri). Tissot face numai carcasa, atat -- bineinteles, cu tot ce inseamna ea: design etc. Asadar, referindu-ne la prezent, Orient este producator de ceasuti, Tissot, nu. Fiindca ati dat exemplul cu autoturismele, o sa va urmez spunand: Dacia nu este producatoare de autoturisme, ci de caroserii, motoarele fiind fabricate de Renault -- si chiar daca ar fi fabricate in Ro, tot nu s-ar putea numi producatore de autoturisme, deoarece motorul respectiv este inventat de Renault. Ca vorbeati de Breitling: discutia noastra nu poate suporta comparatia. Breitling are inventii si inovatii in domeniul orologeric : a adus imbunatatiri unor mecanisme, a facut quartz-ul termo-compensat, apoi sistemul de etanseizare magnetica, fara garnituri etc. Aici nu poate intra in discutie marci de acest nivel: Rolex, Breguet s.a.m.d. In alta ordine de idei, vedeti dumneavoastra, nici banalul automatic ETA 2824 nu se poate compara cu mecanismele Seiko de la varf. Un ETA este cum mult inferior unui mecanism de acel gen, orologeric vorbind. Apropo, in Elvetia, orologeria este considerata arta nu industrie. Aceasta precizare ne ajuta sa facem comparatia intre branduri si mecanisme. In cazul Citizen, parerea mea este ca nu aveti dreptate. Citizen este inventator de mecanisme, si inca la varf. Citizen are un mecanism quartz, nu pot sa va spun acum exact calibrul care se comporta mai bine decat termo-compensatul Breitling-ului, cu doar 7s/an.
Discutia poate continua, dar vorba lui Baudelaire: "e lunga arta si timp nu-i"
Sper ca acum ati inteles la ce m-am referit in comentariul facut ieri.
Va multumesc, va doresc o zi buna si va rog sa-mi iertati abaordarea mai directa, ca sa spun asa, cat si eventualele neclaritati sau nepoliteturi pe care le-am iscat involultar.
Toate cele bune si succes la vanzare!
AutenticLux - 31 mai 2013
Raporteaza nu este nici o problema cu abordarea directa, sunt adeptul ideii ca orice polemica este constructiva si nu sunt genul care sa nu accepte si parerile altora. sunt de acord cu Dvs ca si citizen are mecanisme si modele foarte bune si scumpe, sunt multe modele de citizen cu diamante. comparatia care o faceam era intre un eta de 15-20 euro si un quartz de la citizen de duzina. referitor la tissot aveti perfecta dreptate, din pacate (in opinia mea, din fericire vor spune altii) tissot alaturi de multe alte marci a incetat sa mai fie o marca exclusivista, la fel ca si atlantic sau doxa spre exemplu. consider ca e mult prea accesibil un doxa la 600-700 lei nou din magazin. tinand cont de faptul ca acest pret include TVA si adaosul magazinului nu vreau sa ma gandesc cat costa practic ceasul respectiv. si din pacate aceste preturi mici se reflecta uneori si in calitate: am un atlantic la care i s-a dus placajul la purtare moderata, daca va cumparati un doxa nou din magazin vine intr-o cutie de carton ieftin ca si o cutie de pantofi si exemplele pot continua. toate cele bune, Vlad Jucan - AutenticLux


Adauga comentariul tau:






Recomandari
Alte ceasuri de la AutenticLux
Locman
190 EUR