Kronen&Sohne

CEAS BARBATESC KRONEN&SOHNE Inscris de doctorfm (Brasov)
120 lei
Share on facebook Tweet this Salveaza pe mail Recomanda

Tip ceas: bărbătesc
Mecanism: mecanic automatic
Stare: nou, sigilat, în ambalaje originale
Număr rubine: 17
Carcasa: oțel inoxidabil
Diametru: 4 cm
Material brățară: oțel inoxidabil
Producător: Kronen & Sohne Germania
Garanție: 1 an, garanție internațională
Prețul conține livrarea - prin Poșta Română
Modalitate plată: ramburs
Link către siteul oficial al produsului - cu preț de producător de 77,99 EURO:
----
Claudiu Costea

Data anunt: 24 septembrie 2013 Actualizat: 22 octombrie 2013 Vizualizari: 1027

doctorfm

Anunturi: 3
Anunturi marcate ca vandute: 3
Membru din: 09-2013
Recomanda daca ai cumparat de la el:

Comentarii:

doctorfm - 24 septembrie 2013
Raporteaza Iată mai jos link către siteul oficial al producătorului, cu prețul de fabrică de 77,99 EURO:
http://www.kronensoehne.com/products/dives
Stefania - 25 septembrie 2013
Raporteaza Pretul oficial de pe siteul oficial de mai sus e 77,99 euro, deci il vindeti cu un pret corect.
As dori sa-l fac cadou sotului meu, dar nu stiu cat de repede fac rost de bani.
Sper sa am noroc,
Multumesc,
Stefania
cristi - 06 noiembrie 2013
Raporteaza buna ziua
daca mai aveti acest model la acelasi pret, vreau si eu unul
Claudiu Costea - 07 noiembrie 2013
Raporteaza Bună ziua,
Din păcate ediția a fost limitată - 100 de bucăți.
Poate totuÈ™i mai apar la vânzare È™i atunci voi afiÈ™a anunÈ›ul.
Mai am de vânzare acest model - foarte frumos, clasic, culoare aurie, cu butonaÈ™ele ascunse - mai jos linkul:
http://ceasuridemana.ro/kronen-amp-sohne_a165903.html
cristi - 07 noiembrie 2013
Raporteaza am ceas elegant, vreau un model mai mic pentru toata ziua
multumesc de raspuns.
Claudiu Costea - 08 noiembrie 2013
Raporteaza Nu aveți pentru ce!
Am trimis acest ceas acum o săptămână prin PoÈ™ta Română unui cumpărător din Brăila È™i văd că nu a ajuns (nu am primit rambursul).
AÈ™adar, e posibil să primesc înapoi coletul.
Vă rog să ținem legătura prin telefon sau prin comentariile de pe acest site.
Mulțumesc.
dan murea - braila - 30 decembrie 2013
Raporteaza Eu sunt cel Braila caruia i-ati vindut ceasul. Coletul a fost ridicat chiar in ziua in care a ajuns si tot atunci a fost achitat. Sper ca ati primit banii. Dar am o problema - ceasul s-a stricat. Ce sa fac acum? Unde pot sa-l duc la garantie sau il repar pe banii mei (acest ceas l-am facut cadou, acum trebuie sa ma ocup sa-l si repar deoarece a funtionat doua luni). poate imi puteti da un sfat. Multumesc.
Claudiu Costea - 31 decembrie 2013
Raporteaza Bună ziua și La Mulți Ani!
Îmi pare sincer rău de cele întâmplate.
Este singurul ceas care pare să aibă ceva defect.
Am intrat pe siteul lor oficial (http://www.kronensoehne.com/) și am scris mail la Contact support@millontop.com și am sunat apoi la telefonul lor: +44 20 3286 3319.
Nu am primit răspuns nici la mail, nici la telefon.
Am mai și consumat 7 euro pe telefon...
Am vrut să întreb de cardul de garanÈ›ie sau ce trebuie să facem - nu am mai avut problema asta până acum, repet.
Am scris È™i vânzătorului È™i aÈ™tept un răspuns.
Sper să primim unul...
Acum e È™i perioada sfârÈ™itului de an, să vedem ce ne spun mai târziu, cam după data de 6 ianuarie.
Eu vă țin la curent cu ce răspuns primesc.
Poate totuÈ™i ar fi bine să-l duceÈ›i la un ceasornicar, să-È™i spună părerea, până atunci.
Mulțumesc și ținem legătura,
La Mulți Ani cu sănătate și prosperitate,
Numai bine,
Claudiu Costea
Dan Murea - 07 martie 2014
Raporteaza Buna ziua. Ceasul l-am reparat. Era blocat dar avea si ceva rupt in el. Vreau sa va spun ca in ceas s-a umblat. În momentul în care ceasornicarul l-a desfacut mi-a aratat cu lupa amprente digitale pe mecanism si se se vedeau si pe capac urme fine precum ca a fost deschis. Îmi pare rau ca va spun toate astea. Nu am pretentie la nimic dar am fost pus intr-o situatie neplacuta mai ales ca ceasul l-am facut cadou si la ceasornicar am fost impreuna cu cel caruia i-am oferit ceasul. Sper sa nu creada omul ca i-am dat un ceas de care am stiut ca este defect. Bineinteles ca tot eu am platit reparatia. Îmi pare rau ca nu am cumparat din magazin pentru ca ma costa cam tot cit am dat eu in final dar evitam orice situatie neplacuta fiind acoperit de garantie. Va doresc o zi buna.
Dan Murea - 26 ianuarie 2015
Raporteaza Este a patra oara cind repar ceasul. Imi pare rau ca m-am facut de râs. Ma face sa cred ca ati stiut foarte bine ca cesul este defect si reparat sa tina doar citeva zile. Va doresc numai bine.


Adauga comentariul tau: